Monday, November 7

BUKU : Polaris

Assalamulaikum.
Bismillah..

Dah lama aku berdiam diri. Alhamdulillah, malam ni baru berkesempatan untuk meluangkan sisa waktu yang masih berbaki.
Diam bukan berarti kita kalah atau sebaliknya tapi kadangkala diam mengajar kita untuk lebih matang untuk membuat sesuatu keputusan.

Ada berita sikit, inshaAllah dalam masa yang terdekat tapi tak pasti..aku bercadang untuk keluarkan buku atas usaha dari pemikiran aku sendiri..bukan novel atau buku cerita cinta tapi cerita..jeng jeng jeng! Hehehe..okaylah! Aku nak kongsi sikit isi yang bakal aku terbitkan dalam buku tu nanti.


"Pejamkan mata mu,
Dengarkan dunia berkata,
Meluah segala isi terpendam
Kita bukan saja sering menyalahkan takdir,
Tapi kita sering menyalahkan dunia
Sedangkan ia adalah persinggahan yang pernah membahagiakan
Walaupun sedekat usia"

2 comments:

  1. Wah!! Tahniah.. semoga dipermudahkan urusan penerbitan buku..

    ReplyDelete
  2. terima kasih..inshaAllah aminn :)

    ReplyDelete